logo

Najczęściej zadawane pytania

W nowej wersji aplikacji mobilnej MyEdenred znajdziesz 6 nowych funkcjonalności, które dotychczas były dostępne tylko na platformie MyEdenred.

Z poziomu aplikacji:

  1. Sprawdzisz i zmienisz Kod PIN do swojej karty
  2. Uzyskasz dostęp do historii transakcji z ostatnich sześciu miesięcy
  3. Zablokujesz kartę i złożysz wniosek o duplikat
  4. Będziesz mógł skorzystać z tymczasowej blokady karty
  5. Sprawdzisz odrzuconą transakcję
  6. Dodasz kartę do aplikacji Google Pay / Apple Pay

W związku z wdrożeniem technologii 3-D Secure (silne uwierzytelnienie), podczas zakupów online możesz zostać poproszony o dodatkową weryfikację płatności. Transakcję potwierdzisz wprowadzając 6-cyfrowy Kod wysłany w treści wiadomości SMS na Twój numer telefonu komórkowego.

Otrzymujesz komunikat: „Nie można uwierzytelnić tej transakcji”
Przejdź poniższe kroki:

  1. upewnij się, że karta, którą dokonujesz płatności jest zarejestrowana na stronie myedenred.pl, jeśli nie jest zarejestrowana, przejdź do zakładki Moje karty, kliknij w ikonę + i wprowadź dane umieszczone na karcie (16-cyfrowy numer karty, CVC),
  2. sprawdź w Profilu konta poprawność numeru komórkowego – zaktualizuj, jeśli jest niepoprawny bądź nieaktualny,
  3. odczekaj 10 min i dokonaj płatności.

W dalszym ciągu nie możesz potwierdzić płatności?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Edenred poprzez formularz zgłoszeniowy

  • Upewnij się, że Twoja karta jest aktywna i znasz Kod PIN (nie dotyczy kart na podpis)
  • Sprawdź saldo karty. Jeśli realizujesz płatność na wyższą kwotę niż dostępne środki, poproś kasjera o rozdzielenie transakcji, a różnicę dopłacisz gotówką.
  • Sprawdź również czy firma, od której otrzymałeś kartę, nie wybrała dla Ciebie karty z ograniczoną siecią akceptacji. Wszystkie te informacje sprawdzisz na stronie internetowej www.myedenred.pl oraz aplikacji mobilnej MyEdenred.
  • Płatności abonamentowe (cykliczne) – Platformy typu: SpotiFy, Netflix, HBO objęte są systemem abonamentowym. Na etapie płatności sprzedawca wymaga zapisania danych karty, a tym samym zgody na automatyczne pobieranie środków, bez każdorazowego zapytania Klienta. W związku z bezpieczeństwem kart anonimowych Mastercard blokuje taką możliwość dla kart przedpłaconych (blokada może nastąpić w momencie rejestracji, bądź przy kolejnej próbie pobrania środków).

Edenred zaleca sprawdzenie innych możliwych sposobów płatności np.: płatność jednorazowa bez zapisywania danych w punkcie sprzedaży.

Twoja nowa karta zostanie wysłana w ciągu 10 dni roboczych, od momentu przesłania wniosku o duplikat. Jest to okres potrzebny do przejścia pełnej procedury wydania nowej karty oraz przeniesienia środków. Karta zostanie wysłana Pocztą Polską na adres podany we wniosku o duplikat.
Pamiętaj, aby uwzględnić kilka dodatkowych dni na dostarczenie przesyłki.

Edenred zaleca: jeśli opłata za duplikat przewyższa saldo karty, wniosek o duplikat złóż po zasileniu karty przez Pracodawcę.

Twoja karta może być już dodana do innego konta. Na stronie nie obowiązuje limit kont, co oznacza, że do każdej karty można utworzyć osobne konto. Dlatego zaloguj się na inny adres e-mail, który posiadasz na myedenred.pl i sprawdź listę dostępnych kart.

Kod aktywacyjny jest numerem unikatowym (nadrukowany na liście przewodnim dołączonym do karty). Z uwagi na bezpieczeństwo nie jest przechowywany w systemie, a ponowne wygenerowanie nie jest możliwe. W przypadku utraty Kodu aktywacyjnego należy złożyć wniosek o duplikat karty.
(Opłata za duplikat zostanie naliczona zgodnie z cennikiem dołączonym do regulaminu karty).

Zanim jednak złożysz wniosek o nową kartę upewnij się, czy:

  1. Twoja karta jest kartą z Kodem PIN. W przypadku karty na podpis, aktywację przeprowadza firma, od której otrzymałeś kartę,
  2. jeśli Twoja karta jest kartą z Kodem PIN i zanim została aktywowana zagubiłeś list przewodni, złóż wniosek o duplikat z poziomu strony internetowej myedenred.pl, bądź aplikacji mobilnej MyEdenred,
  3. jeśli jest szansa na odnalezienie listu skorzystaj z blokady tymczasowej. W momencie, kiedy odnajdziesz List z Kodem aktywacyjnym będziesz mógł odblokować kartę,
  4. zanim jednak złożysz wniosek o duplikat upewnij się, czy nie posiadasz listu przewodniego. Odblokowanie karty po złożeniu wniosku nie będzie możliwe.

Kiedy środki mogą być zablokowane:

  1. Po zrealizowaniu płatności. Księgowanie może potrwać do kilku dni roboczych
  2. W przypadku anulowania transakcji w terminalu płatniczym. Mastercard ma obowiązek weryfikacji płatności oraz dokonania zwrotu w ciągu 10 dni roboczych

Karta została zablokowana po wprowadzeniu błędnego Kodu aktywacyjnego?
W celu odblokowania karty zgłoś się z numerem seryjnym karty (10-cyfrowy) znajdującym się na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym do Działu Obsługi Klienta Edenred
Kod aktywacyjny posiada sześć cyfr i umieszony jest na liście przewodnim dołączonym do kary.

Posiadasz więcej niż jedną kartę i nie wiesz, który Kod jest przypisany do karty?
W dolnej, prawej części listu (nad Kodem kreskowym) podany jest numer seryjny karty. Ten sam numer znajdziesz na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym.

Trzykrotne wprowadzenie błędnego Kodu PIN zablokuje Twoją kartę na 24 h.
Wcześniejsze odblokowanie nie będzie możliwe.

Twoja karta wygasła i zostały na niej środki?
Wyślij zapytanie z numerem seryjnym karty (10-cyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym) na adres kontakt-pl@edenred.com.

Warunkiem dodania karty do aplikacji Google Pay / Apple Pay jest posiadanie karty z Kodem PIN. Dodanie karty na podpis nie będzie możliwe.

Kartę dodasz z poziomu aplikacji mobilnej:

  • Apple Pay / Google Pay
  • MyEdenred

Dodanie karty do płatności zbliżeniowych z poziomu strony internetowej MyEdenred.pl nie będzie możliwe.

W przypadku kart z początkiem numeru seryjnego 675 wymagana będzie dodatkowa weryfikacja. Podczas dodania karty do aplikacji Google Pay/Apple Pay zostaniesz poproszony o kontakt z Działem Obsługi Klienta Edenred.

W związku z koniecznością dostosowania się do aktualnych regulacji prawnych w obszarze transakcji bezgotówkowych, zarówno offline jak i online, funkcja indywidualnego doładowania kart Edenred od dnia 16 marca 2021 nie jest dostępna. Użytkownicy kart Edenred, nie będą mogli korzystać z możliwości samodzielnego doładowania kart w serwisie myedenred.pl. Wyłączenie tej funkcjonalności w żaden sposób nie wpływa na inne warunki użytkowania kart.
Powyższa usługa nie jest dostępna dla Użytkowników kart. Środki należy wykorzystać z każdej karty indywidualnie do końca upłynięcia daty ważności, umieszczonej na przodzie karty.
Skontaktuj się z Działem HR firmy i ustal, czy zlecono zasilenie Twojej karty. Standardowo Edenred realizuje zasilenie kart w terminie dwóch dni od dopełnienia formalności zamówienia.
Zrobisz to z poziomu MyEdenred.pl i aplikacji mobilnej MyEdenred. Przejdź do zakładki Mój Profil, edytuj dane, następnie zapisz zmiany
Zrobisz to z poziomu MyEdenred.pl i aplikacji mobilnej MyEdenred. Przejdź do zakładki Mój Profil, edytuj dane, następnie zapisz zmiany