W nowej wersji aplikacji mobilnej MyEdenred znajdziesz 6 nowych funkcjonalności, które dotychczas były dostępne tylko na platformie MyEdenred.
Z poziomu aplikacji:
W związku z wdrożeniem technologii 3-D Secure (silne uwierzytelnienie), podczas zakupów online możesz zostać poproszony o dodatkową weryfikację płatności. Transakcję potwierdzisz wprowadzając 6-cyfrowy Kod wysłany w treści wiadomości SMS na Twój numer telefonu komórkowego.
Otrzymujesz komunikat: „Nie można uwierzytelnić tej transakcji”
Przejdź poniższe kroki:
W dalszym ciągu nie możesz potwierdzić płatności?
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Edenred poprzez formularz zgłoszeniowy
Edenred zaleca sprawdzenie innych możliwych sposobów płatności np.: płatność jednorazowa bez zapisywania danych w punkcie sprzedaży.
Twoja nowa karta zostanie wysłana w ciągu 10 dni roboczych, od momentu przesłania wniosku o duplikat. Jest to okres potrzebny do przejścia pełnej procedury wydania nowej karty oraz przeniesienia środków. Karta zostanie wysłana Pocztą Polską na adres podany we wniosku o duplikat.
Pamiętaj, aby uwzględnić kilka dodatkowych dni na dostarczenie przesyłki.
Edenred zaleca: jeśli opłata za duplikat przewyższa saldo karty, wniosek o duplikat złóż po zasileniu karty przez Pracodawcę.
Twoja karta może być już dodana do innego konta. Na stronie nie obowiązuje limit kont, co oznacza, że do każdej karty można utworzyć osobne konto. Dlatego zaloguj się na inny adres e-mail, który posiadasz na myedenred.pl i sprawdź listę dostępnych kart.
Kod aktywacyjny jest numerem unikatowym (nadrukowany na liście przewodnim dołączonym do karty). Z uwagi na bezpieczeństwo nie jest przechowywany w systemie, a ponowne wygenerowanie nie jest możliwe. W przypadku utraty Kodu aktywacyjnego należy złożyć wniosek o duplikat karty.
(Opłata za duplikat zostanie naliczona zgodnie z cennikiem dołączonym do regulaminu karty).
Zanim jednak złożysz wniosek o nową kartę upewnij się, czy:
Kiedy środki mogą być zablokowane:
Karta została zablokowana po wprowadzeniu błędnego Kodu aktywacyjnego?
W celu odblokowania karty zgłoś się z numerem seryjnym karty (10-cyfrowy) znajdującym się na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym do Działu Obsługi Klienta Edenred
Kod aktywacyjny posiada sześć cyfr i umieszony jest na liście przewodnim dołączonym do kary.
Posiadasz więcej niż jedną kartę i nie wiesz, który Kod jest przypisany do karty?
W dolnej, prawej części listu (nad Kodem kreskowym) podany jest numer seryjny karty. Ten sam numer znajdziesz na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym.
Trzykrotne wprowadzenie błędnego Kodu PIN zablokuje Twoją kartę na 24 h.
Wcześniejsze odblokowanie nie będzie możliwe.
Twoja karta wygasła i zostały na niej środki?
Wyślij zapytanie z numerem seryjnym karty (10-cyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty, nad paskiem magnetycznym) na adres kontakt-pl@edenred.com.
Warunkiem dodania karty do aplikacji Google Pay / Apple Pay jest posiadanie karty z Kodem PIN. Dodanie karty na podpis nie będzie możliwe.
Kartę dodasz z poziomu aplikacji mobilnej:
Dodanie karty do płatności zbliżeniowych z poziomu strony internetowej MyEdenred.pl nie będzie możliwe.
W przypadku kart z początkiem numeru seryjnego 675 wymagana będzie dodatkowa weryfikacja. Podczas dodania karty do aplikacji Google Pay/Apple Pay zostaniesz poproszony o kontakt z Działem Obsługi Klienta Edenred.